7 maanden (-2 dagen) later... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christiana Bohorquez - WaarBenJij.nu 7 maanden (-2 dagen) later... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christiana Bohorquez - WaarBenJij.nu

7 maanden (-2 dagen) later...

Door: Christiana Maeghan Bohorquez

Blijf op de hoogte en volg Christiana

03 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal! Ik was echt like, helemaal vergeten dat ik zo'n webpage had LOL. Dat was lang geleden. Het verbaast me dat hij nog bestaat! LOL

Nou ff kijkuh, sinds vorig jaar juli is er maar weinig veranderd denk ik, behalve voor het feit dat het bewezen is dat ik geen ADD meer heb :) (Ik had er nooit echt last van toch? *Hoest hoest*)
Op school gaat het heel goed. Enne ja. Ik zit dus in 4 VWO nu. Met het profiel Natuur en Gezondheid. (Bijvak: Scheikunde 1,2 ipv scheikunde 1)

Anywayz... Morgen opendag op de manege. Arion en ik doen weer onze bekende Beauty and the Beast Show.
Cybele gaat op Topaz "voltigeren", ja, een demo zonder galop noemen we dat. (Sorry Cybele) Maar Topaz is gwn te weird en hij kan niet eens in galop. Maarja.. (Je makt er zeker wat cools van toch cieb?)
Op de manege is het ook alweer (zoals altijd) weer anders. We hebben nu 1 stagiare, ze heet Do Lavoo. Ze is HEEEEEEEEL aardig. Een van onze aardigste stagiares. Ook heel stil (op de manege dan) Ze rijdt best goed en ze weet alles ook altijd heel goed uit te leggen. (De meeste stagiares doe maar wat en zeggen, ja dat moest van Mayo o.i.d.)
Verder Gaan Mayo (whom I shall miss ever so much) en Astrid (whom I shall also miss) weg :'(. Astrid gaat naar Nederland en mayo gaat gwn niet meer op de manege werken. We hebben een instructeur en die hete Arthur, Hij is wel aardig. Well, uhum, Over-Ager is you knw what I mean LOL. Neh, Hij is echt lief. (zolang je hem geen poederwangen noemt :p) en verder ook wel eigenwijs 9en nu maar hopen dat hij nooit op deze pagina terecht komt ;). Als dat wel het geval is: Sorry Arthur ;)
We krijgen ookal een nieuwe instructrice en die heet Nora, is rond de veertig en een beetje blond. Ze is heel lief en kanheel goed rijden.(Heeft Arthur allemaal verteld ;p)
Wat nog meer? Uhm.

Op het moment is MIJn band (uhum, sorry, mijn vaders band LOL) aan het trainen, ik ben namelijk aan het recorden enzo, mijn nieuwe CD. Hoe moet hij heten? Als je een idee hebt, ff in een reactie posten.
I mean (please take this sarcasticly) Wouldn't it be an honor to have your word on the cover of MY cd? :P:P:P

Anyway... No I'm NOT famous, gelukkig maar. Er wordt al genoeg geroddeld. Laat alleen dat de hele wereld over mij roddelde, (Bijvoorbeeld dat ik mss, ja weet IK veel, uhm, in een mestbak slaap)

Anyway, srry, ik ben gwn zooo blij enzo...
Jah, ik werd deze week voor de gek gehouden door een CHAYNA!!!!!! JAAA!!!
Eigenlijk trapte ik er niet in! Zij maakte dat ik erin ging geloven! Ze verzon namelijk een heel uitgebreid verhaal dat ik zwanger kon zijn :S (Wat helemaal niet KAN want ik ben maagd) En ik het natuurlijk niet geloven. En zij bleef er maar op staan dus anyway, ze gaf me een test en het kwam positief uit. Ikke lkkr schrikken. En ik zo van, ok, die verhaal van Chayna is biologisch onmogelijk, maar mijn kennis over zulke zaken is bijna verwaarloosbaar. Dus, ik d8 van, ok, dan is het maar zo. Nou wat een drama en ik kwam er net achter dat het helemaal niet waar was en dat die test fake was. Nou!! (Op zich was dat verhaal ook ECHT idioot, maar ik was ook weer idioot om te geloven dat er een zwangerschapstest bestond van het merk Pfeizers (dat was geen typfout!) en dus ja...
Anyway... Daarom ben ik zooo blij LOL

Ja, ik weet het, dit wordt weer een lange bericht.. Sorry, ik ben gwn bored en wil niet slapen alhoewel ik slaap heb. Morgenochtend karate (Voor het eerst in de les met een gele band) btw vorige week best geslaagde jippie :D:D:D en turnen begint wiensdag eindelijk weer hehe.
Ik moet weer gaan stretchen, want donderdag kostte het me veel moeite om in een spagaat te zitten.

Nou weet je, beter ga ik weer want dit wordt wel heel lang, doeidoei!
~Chrissy

  • 05 Maart 2006 - 17:46

    VerVelEnd KinD:

    Hoi! Uhm, ja, uhhh. Ik weet leuk naampje voor CD: S.H.O.R.T.E.E.

  • 05 Maart 2006 - 17:47

    Fwends:

    Nou zeg, heb jij weer wat te vertellen! Je was wel vergeten te melden dat je niet meer met paarden "praat"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Uhm.. Hoi?

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2006

Heyzzz

09 Maart 2006

My newest CD :D

09 Maart 2006

My newest CD :D

06 Maart 2006

Baak 2 Skoel

03 Maart 2006

7 maanden (-2 dagen) later...
Christiana

Uhm.. Hoi?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 7625

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: