Baak 2 Skoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christiana Bohorquez - WaarBenJij.nu Baak 2 Skoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christiana Bohorquez - WaarBenJij.nu

Baak 2 Skoel

Door: Christiana Maeghan Bohorquez

Blijf op de hoogte en volg Christiana

06 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Nou, vandaag moets ik na een lange week weer naar school. Voor het eerst sinds ik in 4 vwo zit, wilde ik dat we weer vakantie kregen. Proefwerkweek begint op vrijdag. dan hebben we spaans. Ik ga ECHT niet leren voor dat. Spaans is zooo idioot. maandag hoorden we ANW te krijgen, maar dat si dus uitgesteld YESSS!!! Verder heb ik dan wel gwn die vervelende vakken.

Vandaag kon ik echt nix op school he! Ik keek in mijn scheikundeboek en ik dacht van he? Ben ik hier goed in? Het lijkt wel Chinees! Dus ik moet het weer oppakken. Ik denk dat het gewoon komt door al dat hyperheid van mij in de vakantie.

Owww! Open dag dat was ech zooo leuk! Pas de Deux ging de eerste keer niet zo best, de tweede keer heel goed.
Ik mocht de tweede keer ook meedoen aan voltige. Dat vond ik helemaal top! En Cybele, eigenlijk vind i Topaz toch wel leuk voor voltige hoor! Alleen jammer van dat galop!

Naast me ligt mijn rapport op mijn bureau. ik heb voor engels en godsdienst een 10. Voor Biologie, Scheikunde, Wiskunde en Gym heb ik een 9. Voor natuurkunde, spaans CAV en ANW en Nederlands heb ik een 8 en voor Papiaments een 7.
Maar dit keer was ik er jmmr genoeg niet in geslaagd om als beste van de klas uit te komen. Nee, mijn rapportgemiddelde is een 8.58 en de hoogste is een 9.1
En mensen noemen MIJ een nerd? Ik leer niet!!!!! Ik ben gwn heel goed in spieken :P:P:P

What else? Vandaag ga ik op Boemerang rijden in d eles van 4 uur. Kijken o die dat goed doen. Dan mag ie weer in de lessen lopen. Eigenlijk wil ik hem hebben. Hij kan echt een goede dressuurpony worden! Hij loopt nu aan de teugel, en voorwaarts en kan wijken. Eigenlijk zou ik er nu een L proefje mee kunnen rijden. Maarja....

Ik ben de voltigesite aan het updaten want waarschijnlijk gaan we weer voltigeren! We krijgen les van Arthur als het goed is. Owww ik hoop dat het lukt.

Voltigesite= http://www.freewebs.com/voltigeteamshc zelf gemaakt, hij is echt mooi! ;)
~Chrissy

  • 06 Maart 2006 - 17:59

    Kirsten!:

    haha die chrissy! Spaans lijkt me juist erg leuk om te leren! En ja Topaz is toch ook leuk (maar wel n beetje gek) haha.
    maar goed, leuk dat je de site weer bijhoudt.
    we kletsen wel weer es op MSN. doeiiii (k) kirrie:p

  • 06 Maart 2006 - 23:48

    Chrissy:

    Was ff vergeten erbij te melden dat dat wel mijn fake rapport was... of staat dat er wel bij? hmmz... ben zooo verstrooid de laatste tijd. moet er echt wat aan gaan doen :s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Uhm.. Hoi?

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2006

Heyzzz

09 Maart 2006

My newest CD :D

09 Maart 2006

My newest CD :D

06 Maart 2006

Baak 2 Skoel

03 Maart 2006

7 maanden (-2 dagen) later...
Christiana

Uhm.. Hoi?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 7626

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: